Jak system HR stał się systemem dla wszystkich pracowników.

Był sobie system.

Początkowo był w głowie jednego człowieka, któremu zależało, żeby usprawnić  pracę działów personalnych, którym osobiście doradzał.

Wiedział, że nowa technologia i dobrze uporządkowane procesy mogą wiele zmienić.

Rozumiał, że sporo pracy papierowej i excelowej da się sprytnie obejść i zautomatyzować. Żeby dać pracownikom czas na ważniejsze tematy.

Zebrał ludzi. Tych, co potrafią kodować, tych, co testują i tych, którzy czuwają nad sprawnym przebiegiem projektów. Dołożył do tego swoją hr’ową wiedzę i doświadczenie zdobyte u Klientów.

I tak powstał HRsys, polski system dedykowany działom personalnym.

Zaczęło się od kilku bazowych modułów i kluczowych procesów HR. Potem system zaczął się rozrastać, weszły nowe technologie i zaawansowane funkcjonalności. Klienci dokładali własne pomysły, ustawiali procesy pod workflow swoich organizacji. System musiał być elastyczny i łatwo dostosowywać  się do wymagań różnych branż i struktur organizacyjnych.

Poszerzał się team pracujący nad systemem, dołączyli specjaliści od doświadczeń użytkownika, którzy badali zachowania i potrzeby codziennej pracy w systemie. Jeszcze mocniej postawiono na intuicyjność i przyjazność funkcjonalności, a także na personalizację widoków. W końcu każdy z nas lubi pracować po swojemu 🙂

Mijały lata, dochodzili nowi Klienci, praca w systemie wychodziła poza polskie granice, ale też poza granice samego świata HR.

I wiecie, co się okazało?

Że dla technologii nie ma żadnych granic. System, który był projektowany jako stricte hr’owy, rozrósł się tak bardzo, że zaczęły korzystać z niego całe organizacje. Zaczął skutecznie wspierać pracę zespołów projektowych, pomagać menedżerom zarządzać ludźmi. Zaczął usprawniać komunikację wewnątrzfirmową i pozwalał dzielić się wiedzą i doświadczeniem pracowników.

Stał się systemem dla wszystkich pracowników. Dla mnie i dla Ciebie. Dla Wojtka ze sprzedaży, Moniki z finansów i Karola z zaopatrzenia. Ludzie mogli go wykorzystywać wedle swoich potrzeb, niezależnie w jakim dziale, pionie czy oddziale pracowali.

Dlatego powstała nazwa Hsys, która lepiej odpowiada kierunkowi, w którym idziemy.

Hsys to system dla pracowników, nie tylko odpowiadający na doświadczenia użytkownika, ale także pomagający te doświadczenia budować. System, to linijki kodu, ale za tymi linijkami stoją ludzie, po obu stronach. Ci, którzy w ten kod wkładają serce i wiedzę. Jak i Ci, którzy w nim pracują i chcą, żeby ta praca była pozytywnym i produktywnym doświadczeniem.

Drogi Użytkowniku, bez Twojego feedbacku, Twoich pomysłów i sugestii, nie zaszlibyśmy tak daleko.

Chcemy Cię nadal angażować, uważnie słuchać, cały czas dyskutować 🙂

Hsys jest dla Ciebie.

Twoje doświadczenie, to jego Rozwój.

stopka